نوشته شده توسط : عبدالرازق حیدری



شعرهای عاشقانه

 

مي گويند : که تنها يک دقيقه طول مي کشد تا دوستي را پيدا کنيد ،
 يک ساعت طول مي کشد تا از او قدرداني کنيد ،
 اما يک عمر طول مي کشد تا او را فراموش کنيد

 

 

 

اگر آدمي شاد باشد
حتما كساني را شاد نموده است
و اگر غمگين باشد،
 كسي را غمگينكرده

است

  1.  ****************************************************

    وقتي هستي نيستم، وقتي نيستي هستم، وقتي هستم نيستي، وقتي نيستم هستي، 
    اي همه ي نيست شده ي هستي،هستي من نيست مي شود وقتي تو نيستي

 

**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** ****
مي گويند : که تنها يک دقيقه طول مي کشد تا دوستي را پيدا کنيد ،
 يک ساعت طول مي کشد تا از او قدرداني کنيد ،
 اما يک عمر طول مي کشد تا او را فراموش کنيد

 

ا ****************************************************

 

گه به تو برسم به تموم دنيا رسيدم .
ولي فكر نكن تو رو به خاطر دنيا مي خوام ...
 من دنيا رو به خاطر تو مي خوام ...

دوستت دارم
**** **** **** *** **** **** **** **** ***** **** **** **** ****

نگاهی آشنا بر ياس کردم،
تو را در برگ گل احساس کردم،
خلاصه در کلاس ناز چشمت،
دو واحد عاشقی را پاس کردم.

**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** ****
اميدوارم امشب که ميخوابی قشنگترين و بهترين آدم دنيا رو تو خواب ببينی ... ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نميتونم بيام به خوابت

**** **** **** *** **** **** **** **** ***** **** **** **** ****

نگاهی آشنا بر ياس کردم،
تو را در برگ گل احساس کردم،
خلاصه در کلاس ناز چشمت،
دو واحد عاشقی را پاس کردم

 

 





:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: